Ny undersøkelse: Flere norske toppledere vil drive merkevarebygging Men de vil ikke høre på forskningen.
Markedstoppene: Disse egenskapene må markedsførere ha framover Toppene i Coca-Cola, Canva og Mondelez delte sine tanker.
Julereklamer vi aldri glemmer – Noen gir en liten tåre i øyekroken og klump i halsen, mens andre gir gåsehud. Noen er mer klisjéfylte, men ikke mer enn det er rom for i desember, sier kreatør Marcus Mossberg.
«Finn frem julenissen i deg» oppfordrer Coca-Cola Gjennom sin nye film, «Verden trenger flere julenisser», bruker Coca-Cola årets julekampanje til å sette fokus på gode hverdagsgjerninger.
Mener Forbrukertilsynet kan bli mer imøtekommende: – At det blir murring er helt naturlig Forbrukertilsynet møtte flere store aktører for å snakke om grønnvasking.
Coca-Cola gjør sin største kampanje i Norge noensinne Nordmenn er de første til å bestemme om Coca-Cola uten sukker er den beste noensinne. Dette er det største selskapet gjør her i Norge siden lanseringen for snart 100 år siden.
Glemmer vi produktet? Glemmer vi at produktet er en av våre viktigste kommunikasjonskanaler i en urolig tid med reduserte markedsbudsjetter?
Coca Colas «Holidays are coming» er tilbake på norske TV-skjermer i år Filmen gjør comeback etter noen års fravær.
Merkle henter fra Coca-Cola, OTG og Kikkut Kommunikasjon Har hentet inn nøkkelkompetanse og spår videre vekst for byrået.
Zombier inntok Drammens gater: – Fanta skal være en merkevare som gjør ting litt annerledes Laget AR-stunt i forbindelse med halloween.
To nordmenn sentrale i Coca-colas nye kampanje Ny plattform danner grunnlaget for selskapets kommunikasjon fremover.
Ronaldo fjernet Cola og verdien stupte – Pogba fjernet øl og økte Heinekens aksjeverdi Christiano Ronaldos Coca Cola stunt førte til milliardfall for brusgiganten. Paul Pogba som fjernet en Heineken flaske, hadde ikke samme effekt som den portugisiske fotballstjernen utløste.
Coca-Cola tar i bruk 3D-lyd i julekampanje: – Nyskapende For å bringe lytterne et steg nærmere tar brusgiganten nå i bruk 3D-lyd.